Marta Márquez


Presentadora i productora de televisió

Podeu trobar-me en directe als
programes de Canal Català TV
De dilluns a divendres de 21.00 a 22.00 hores

I ara en directe i per INTERNET

descarregant-te un petit plug-in absolutament
free i sense cap risc de virus.

http://www.canalcatala.cat/

DIARI AVUI

Diari Més Sabadell

Diari Més Sabadell

Diari Avui +

Diari Avui +

diumenge, 27 de gener del 2008

Tendències

La darrera moda a França és el Tecktonic. Si estàs a punt de viatjar a França i tens pensat sortir de festa, no oblidis assajar els passos de la nova tendència. És molt divertit però també complicat...jo ho he provat... jejeje... si, és una mica friki, ja ho sé...

http://www.youtube.com/watch?v=bytf3gZMFkY

8 comentaris:

Anònim ha dit...

com anem

No sabia q existia aquesta mena de ball raru i frikos, soposo que les modes (breus) es possen tan rapid que ni m'assabentu... tambe s'acaben rapid. He de reconeixer sincerament que me sentit molt identificat amb aquesta mena de estil de vall perque, sense saber que es diu aixi, moltes vegades ho faig al llocs de festa

P.D 1: disculpa per les faltes, fan un lleig terrible, pero tinc el teclat xunguet

P.D 2: gracies per contestarme el mail, m'ha sorpres i m'ha agradat, pensava que no ho faries :)

fins un altre!

Alvaro

Genís ha dit...

Hola Marta!

Sòc el que et va envia el mail, merci per respondre'l!!!

Això del Tecktonic vaig estar apunt de provar-ho jeje
té què està ve per fer algú diferent!
jeje

vinga cuida't maca!!^^

Anònim ha dit...

E WAPO EL TEKNOTRONIK ESE JAJA

Anònim ha dit...

Hola Marta!

M'agrada molt el teu blog. Et veig sempre a la tele, al teu programa. Ets molt simpàtica!!

Un petó!

Anònim ha dit...

Un de semblant, tot i que una mica menys treballat...com va el tio... ;Þ

http://www.zappinternet.com/video/vemHcuHfoN/Tio-puesto-bailando-en-una-rave

Sembla mentida que amb estils musicals tan diferents els passos siguin tan similars ;)

Anònim ha dit...

He decidit entrar al teu blog perquè no veig massa el teu programa a canal català però quan en tinc l'oprtunitat me'l quedo mirant perquè crec que atraus molt bé a l'espectador, en tots els sentits. Llàstima que no actualitzes massa aquest blog perquè m'agradaria poder-me escriure amb tu. A més visc aquí molt aprop del canal català i aviam si tinc sort i et evig algun dia. petonets marta i sort

Anònim ha dit...

Hola Marta,
Tens un atractiu per la càmera que és massa. Almenys a mi em tens encisat. Aviat et veurem més amunt. No en tinc cap dubte.
Un petó guapa!!

Anònim ha dit...

Cuánta belleza hay en el mundo a veces..


Cont@ct@!!